Påmelding til sesongens første klubbturneringer

Av: Admin  |  Publisert: 13. april 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Sesongen nærmer seg og vi har åpnet påmeldingen til de første klubbturneringene, Haga Matchplay, Åpningsturneringen og Tee for Two.

Haga Matchplay er en matchspill turnering som går gjennom hele sesongen, klikk her for mer informasjon og påmelding.

Åpningsturneringen er en populær texas scramble lag-turnering. For påmelding, klikk her. For informasjon om turneringer, klikk her.

Tee for Two er en morsom og sosial lag-konkurranse som spilles i greensome formatet. En dame og en herre er på lag og damene slår ut fra tee 56 og herrene slår ut fra tee 46. Klikk her for påmelding.