Medlemsundersøkelsen

Av: Andreas Thorp  |  Publisert: 10. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Første runde av årets medlemsundersøkelse sendes ut søndag 16. juni. Vi håper at du tar deg tid til å svare på spørsmålene.

Kjære medlem,

I slutten av denne uken sendes undersøkelsen Golfspilleren i Sentrum ut til første tredjedel av medlemsmassen. Vi håper at de som mottar denne på e-post, setter av 10-15 minutter til å svare.
Dette er en fin mulighet til å fortelle oss hva vi gjør bra, og hva vi bør jobbe med.

Din opplevelse og mening er viktig for klubben

For at vi skal bli en bedre klubb for deg og andre nye og gamle medlemmer, få deg til å trives i klubben og få en god golfopplevelse, ønsker vi få tilbakemelding og høre din mening om hvordan du opplever oss - klubbens miljø, treningstilbudet, oppfølgingen i klubben og måten vi tok deg i mot på.

Tilbakemeldingene og informasjonen  gjør at vi kan ta tak i og fokusere det som er viktig for deg som medlem i klubben.

Svarene på undersøkelsen brukes aktivt av styret, banesjef og administrasjonen både i det daglige arbeidet og i strategiarbeidet fremover.

Litt om undersøkelsen

Golfspilleren I Sentrum (GIS) er et nettbasert dialog- og rapporteringsverktøy, som måler tilfredshet og lojalitet blant medlemmer og gjester.

Ambassadørscoren = Antall positive ambassadører - antall negative ambassadører
Resultatene viser andelen lojale medlemmer (positive ambassadører = de som svarer 9 og 10)
NEGATIVE = 0-6, PASSIVE = 7-8 og POSITIVE = 9-10

Det er også mulig å legge inn egne kommentarer både med navn og anonymt.

Vennlig hilsen oss på Haga Golf