Velkommen James

Av: Admin  |  Publisert: 28. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

James Bentley startet hos oss 1. mars. James trer inn som banesjef og vil lede baneavdelingen sammen med Gavin og Lee.

James er 40 år og kommer fra Leeds i England. Han bor nå i Asker med samboer og 2 barn. Han er utdannet Greenkeeper/Course Management og har over 20 års erfaring.

James kom til Norge i 2008 og jobbet på Miklagard Golf til 2017. På Miklagard jobbet han 6 år som assisterende banesjef under Stefan Schön og var med å arrangere European Challenge Tour (Viking Challenge) der i 2014 og 2017. James jobbet også på Solheim Cup i 2015 som greenkeeper. De siste 5 årene har James vært banesjef på Asker GK. Han er også visepresident i Norwegian Greenkeeper Association (den norske greenkeeper foreningen).

James tilfører teamet vårt viktig kompetanse og mye god erfaring. Han kommer til å jobbe tett med Gavin, Lee, Andreas og banekomitéen for å fortsette utvikling av anlegget på Haga.

Velkommen til Haga!