Takk for i år!

Av: Andreas Thorp  |  Publisert: 23. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fra og med mandag 23. oktober er hele anlegget stengt for i år. Takk for en fin sesong!

Banesjefen og administrasjonen har besluttet at søndag 22. oktober blir siste spilledag for sesongen.

Det har vært en spesiell sesong preget av mye forskjellig vær. En tøff vinter med is-dannelser allerede i slutten av desember ga oss et vanskelig utgangspunkt med en senere sesongstart enn ønsket. Juni ble varm og tørr, hvor vi ikke registrerte noe nedbør på 6 uker. Nedbør fikk vi derimot nok av senere på sommeren, med ekstemværet "Hans" og påfølgende flom og styrtregn. Det kom godt over 180 mm nedbør bare i august.

Vi går nå inn i noen viktige uker for banemannskapet. De skal gjøre alt klart til vinteren med bl.a. sprøyting, dressing av spilleflater og mye annet arbeid. De viktige vinterdukene skal også legges på samtlige greener.

Fra og med 8. november til og med 17. desemeber holder restauranten åpent onsdag-søndag 12:00-18:00. Vi minner om at restaurantforskuddet kan brukes til og med 17. desember på mat i restauranten, take-away eller catering.

Om du ønsker å spille mer golf eller trene med en av våre proer, har du muligheten til dette gjennom hele vinteren. Trackman simulatoren utenfor klubbhuset er åpen for booking og proene er tilgjengelig for timer. Dette bookes via Proshop eller i Golfbox/ProPlanner.

Vi fortsetter med medlemstrening, juniortrening og pro-timer i 2. etasje på ToppGolf gjennom vinteren. Informasjon og påmelding blir sendt ut i nyhetsbrev og legges ut på hjemmsiden om ikke så lenge.

Vi ønsker å takke alle medlemmer, partnere og gjester for en flott sesong. Vi gleder oss allerede til 2024 :)

Vennlig hilsen alle oss på Haga!