Medlemsundersøkelsen del 3

Av: Andreas Thorp  |  Publisert: 29. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I dag sendes årets tredje runde av medlemsundersøkelsen ut til en tredjedel av dere medlemmer. Vi håper at du tar deg tid til å svare på spørreskjemaet.

Kjære medlem,

Denne uken sendes årets andre runde av medlemsundersøkelsen ut til en tredjedel av dere medlemmer. Vi håper at du tar deg tid til å svare på spørreskjemaet. Det er viktig for at vi skal bli bedre, at flere spiller mer golf og at du og alle trives i klubben.

Litt om undersøkelsen
Golfspilleren I Sentrum (GIS) er et nettbasert dialog- og rapporteringsverktøy, som måler tilfredshet og lojalitet blant medlemmer og gjester.

Ambassadørscoren = Antall positive ambassadører - antall negative ambassadører
Resultatene viser andelen lojale medlemmer (positive ambassadører = de som svarer 9 og 10)
NEGATIVE = 0-6, PASSIVE = 7-8 og POSITIVE = 9-10

Det er også mulig å legge inn egne kommentarer både med navn og anonymt.

Vennlig hilsen oss på Haga Golf