Kommende turneringer

Av: Susan Brown  |  Publisert: 23. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Meld deg på klubbens spennende turneringer før sommerferien!

Vi håper å se deg på følgende turneringer:

2. juni:
TEE for TWO
Parturnering for en dame og en mann, hvor damer spiller fra Tee 56 og herrer fra Tee 46.

Spilleform Greensome:

Begge spillere slår ut fra sine respektive tee’er og deretter velger man hvilken ball man vil spille videre på. Deretter slår man annenhver gang på ballen til man har hullet ut.

Hver spiller SKAL ha 6 tellende utslag. Score føres både på fysisk scorekort og på mobil.
Løpende start fra kl. 13:00.

Påmelding i Golfbox, klikk HER
_________________________________________________________________________________________________

16. juni:
HAGA 2-manns SCRAMBLE

Spilleform "Scramble" med 2 spillere pr. lag, hvor man spiller på den best plasserte ballen.
Begge spillere slår ut, så velger man det utslaget man ønsker å slå videre på.
Den som ikke har slått utslaget, henter ballen sin og legger den innenfor en køllelengde fra utslaget man velger å bruke.
Deretter slår begge videre med sine baller og man velger igjen den best plasserte ballen, helt til man har hullet ut.
På green markeres ballen man har valgt, og begge putter fra tilnærmet samme sted som ikke er nærmere hullet.

Begge spillere på laget SKAL ha 6 tellende utslag hver, som noteres fortløpende. Score føres både på fysisk scorekort og på mobil.
Løpende start fra kl. 13:00.

5. juli:
KJUS OPEN

Shotgunstart kl. 09:00
Spilleform:
Singel Stableford med dame- og herreklasse.

Premieutdeling på terrassen etter turneringsslutt.

Lykke til!