Kjus Open 2023

Av: Nils Jørgen Kittilsen  |  Publisert: 12. juli 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fredag 7. juli arrangerte klubben Kjus Open med godt vært og over 100 deltagere. Her er noen bilder fra turneringen.

Fredag 7. juli arrangerte klubben Kjus Open med over 100 deltagere, shotgunstart kl. 09 og avslutning på terrassen med konkurranse og premieutdeling. Fantastisk vær fikk vi også - til tross for flere ustabile vær-dager i forkant.

Tusen takk til alle deltager, til de som var med å gjennomføre turneringen, restauranten og banemannskapet for utrolig fine forhold. Til Proshopen og KJUS for masse flotte premier.  Vi ses i 2024!