Haga til topps i Western Cup

Av: Andreas Thorp  |  Publisert: 19. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Haga juniorene fortsetter det gode spillet og vant for tredje gang Western Cup. Turneringen spilles gjennom hele sesongen mellom klubbene i vårt nærområde.

Haga tok hjem en overlegen seier i årets Western Cup og hadde allerede vunnet før siste runde på Bærum GK.
Dette er tredje gang Haga vinner og får med seg vandrepokalen tilbake til klubbhuset. Vi har tidligere vunnet turneringen i 2014 og 2019.

Western Cup er en matchspills turnering for juniorer på klubbene i vårt nærområde. Turneirngen arrangerer gjennom hele sesognen hos de forskjellige klubbene, og er svært vitkig for at juniorene skal få mer turneringserfaring og utvikle seg.

På bildet nedenfor fra venstre:
Aksel Tangen, Sebastian Wettergreen, Uno Åkerblom og Sigve Bachke.