LUKK SE SISTE NYHETER

Ekstraordinær generalforsamling i Haga Golf AS

Av: Erik Solberg  |  Publisert: 5. desember 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Innkalling til ekstraordinær generalforsamling i Haga Golf AS, 14. desember kl. 18.00 i klubbhuset på Haga.

LAST NED INNKALLINGEN HER

Inngåelsen av denne avtalen medfører at Haga Golf blir landets ledende golfdestinasjon med nær 3.500 medlemmer fordelt på to golfklubber (Haga Golfklubb og Nordhaug Golfklubb). At anlegget driftes helhetlig under en ledelse medfører synergieffekter og nye inntekter som kan reinvesteres i anlegget og således akselerere utviklingen av bane og øvrige anlegg. Det vil også forbedre fleksibiliteten og forutsigbarheten i medlemstilbudet som tilbys dagens aksjonærer i Haga Golf AS.

Ytterligere informasjon er vedlagt i innkallingen, samt at en orientering om avtalens innhold vil bli gitt i en egen presentasjon på generalforsamlingen den 14. desember.

Møtet vil bli avholdt som et hybridmøte, enten ved fysisk oppmøte i klubbhuset kl. 18.00 eller ved deltagelse via videokonferanse. Avstemming vil skje digitalt med «GoPlenum», både for de som deltar fysisk i klubbhuset og de som deltar via videokonferanse. Alle som møter fysisk, må derfor ha med en smarttelefon eller nettbrett/PC. Veiledning for bruk av «GoPlenum» vil bli sendt ut til alle som er påmeldt innen fristen.

Innkallingen til generalforsamlingen, og påmelding er tilgjengelig via lenken under.

Påmelding i Golfbox her

Innkallingen til generalforsamlingen er tilgjengelig på PDF-fil under.