Baneåpning for medlemmer mandag 22/5 BLÅ sløyfe

Av: Andreas Thorp  |  Publisert: 21. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Velkommen til en ny sesong! Vi åpner BLÅ sløyfe mandag 22/5 kl. 08:00 for medlemmer. Fredag 26/5 åpner BLÅ-RØD som hovedbane, og GUL som aksjonærsløyfe.

Informasjon om baneåpning
Mandag 15/5 har James, Erik og Andreas gjennomført en ny befaring på alle hull og treningsgreen. De fleste greenene ser bra ut, mens teesteder og fairways trenger noe mer tid. Vi har bestemt oss for å åpne 9 hull kun for medlemmer mandag 22. mai, men hele anlegget vi være åpnet fra og med fredag 26. mai.

Mandag 22. mai kl. 08:00 åpner BLÅ sløyfe (9 hull) for medlemmer
Blå sløyfe ligger litt foran de to andre sløyfene. Greenene har god vekst og ser veldig bra ut, og det er kun greenen på Blå 6 som har noen skader. Teesteder og fairway ligger fremdeles litt etter, men her spirer og gror det godt nå. Par 3 hullene og hull 4 (tee 56 og tee 61) spilles fra matteutslag, vi ber alle om å respektere dette. Det vil være ballplassering på hele spillefeltet med 1 køllelengde (gjelder ikke i hinder).

Booking
Kun medlemmer kan spille på BLÅ sløyfe fra mandag 22. mai til og med torsdag 25. mai. Bookingregler vil være det samme som på aksjonærsløyfen, så starttidene blir tilgjengelig 4 timer før i Golfbox. Ønsker du å booke runde to gjøres dette i Golfbox, 3 timer etter starttiden på runde en.
Fra og med fredag 26. mai vil booking være som vanlig, 7 dager før for medlemmer og 3 dager før for partnere og gjester. Booking i Golfbox.

Fredag 26. mai åpner RØD og GUL sløyfe
Fra og med fredag 26. mai er hele anlegget vårt åpent. Hovedbanen blir BLÅ-RØD, og aksjonærsløyfen GUL. Vi har pr. i dag skader på greenene Gul 4, Gul 6, Rød 1, Rød 6, Rød 7 og Rød 8, så vi ber alle vise hensyn og unngå områder med skader. Nye teesteder på Rød 3 og Rød 6 er ikke klare for spill, så følg skilting og spill kun fra de teestedene som er markert med tee-klosser. Ballplassering 1 køllelengde på kortklippet område.

Husk å reparere nedslagsmerker, legge tilbake oppslått torv og ta ekstra godt vare på banen vår.

Vi ønsker vi alle medlemmer, partnere og gjester velkommen til en ny sesong på Haga!

Bilder fra banebefaring 15. mai: