Anker Cup 2023

Av: Andreas Thorp  |  Publisert: 18. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Anker Cup er en årlig herrematch mellom Oslo GK og Haga GK og spilles 15-16 september. Oslo GK vant turneringen 14-10.

Anker Cup er en årlig herrematch mellom Oslo GK og Haga GK. Matchen spilles i Ryder Cup format med 12 spillere på hvert lag. I år spilles turneringen på Oslo GK.

Haga GK har hatt en kvalifiseringsperiode gjennom hele sesongen på Netto'n turneringen hver mandag. De 7 beste fra årets Netto'n er kvalifistert sammen med fjorårets Order of Merit vinner, beste spiller i KM herrer og 2 Captain's pick.

Livescore finner du her

Årets Kaptein:
Alexander Wessel-Eckhardt

Visekapteiner:
Karl Fredrik Giertsen
Ole Martin Davanger

Tidligere vinnere av Anker Cup:
2021: Haga GK
2022: Haga GK

Alle Haga medlemmer er velkomne til å følge turneringen og støtte Haga laget 15-16. september på Bogstad.

Lykke til :)