Velkommen til en ny sesong!

Av: Admin  |  Publisert: 26. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fredag 26. mai åpner vi hovedbanen for medlemmer, partnere og gjester. Hovedbanen spilles på sløyfene Blå-Rød. Velkommen til Haga!

Her følger litt nyttig informasjon før du skal ut å spille årets første runde:

Nedslagsmerker
Det har vært en tøff vinter for banen og nå på starten av sesongen er greenene ekstra skjøre. Vi håper alle medlemmer, partnere og gjester bruke greengaffelen flittig og reparerer nedslagsmerker, ta gjerne to!

Hovedbanen
Hovedbanen spilles på sløyfene Blå-Rød til og med 18. juni.
Booking i Golfbox.
Medlemmer kan booke 7 dager før.
Gjester og partnere kan booke 3 dager før.
Greenfeepriser 2023

Aksjonærsløyfe
Aksjonærsløyfen spilles på Gul sløyfe frem til og med 18. juni.
Vi minner om at aksjonærsløyfen kun er for aksjonærer og juniormedlemmer i Haga Golf.
Booking i Golfbox og bookingen åpner 4 timer før den aktuelle starttiden.

Gul 4 stengt
Gul 4 er stengt inntil videre. Vennligst hopp over hullet og følg veien til utslagene på Gul 5. Årsaken til at hullet er stengt, er at greenen ikke er helt klar for spill enda etter vinterskader. Beklager dette.

Golfbiler
Det er ikke åpent for utleie av golfbiler enda. Ny vurdering blir gjort ila. uke 22. Følg med på hjemmesiden for informasjon.

GolfMore billetter
Skal du benytte GolfMore greenfee billett må billetten skannes i Proshop ved registrering. Kan ikke billett fremvises, må full greenfee betales.

Ballplassering
Det er ballplassering innenfor 1 køllelengde på kortklippet.

Rød 3 & Rød 6
Vi har bygd nye teester på Rød 3 og Rød 6. Disse er ikke klare til bruk enda, så vennligst følg skiltene og ikke gå på de nysådde områdene.

Bookingregler, etikette & No-Show
Husk alltid å registrerer ankomst i proshopen før du skal spille.
Alle klubbmedlemmer, aksjonærer, årsleietakere og juniorer kan alle bestille tid på hovedbanen 7 dager før spill.
Et medlem kan ha maksimum 3 starttider booket av gangen i Golfbox.
Starttider frigis hver dag kl. 08:00.
Første starttid er kl. 07:00 og siste starttid er 21:50. Starttidene har 10 minutters mellomrom.
Det er ballrenne alle dager etter kl. 22:00.
Klubben forbeholder seg retten til å slå sammen flighter dersom dette er hensiktsmessig for flyten i spillet.
No-show er et problem i golfsporten, og vi vil fakturere de som ikke møter til bestilt starttid med gjeldende greenfee.
Maks handicap for å spille på Haga er 54.
Maks 2 spiller pr. starttid med handicap 36,1 – 54 (medlemmer)
Jeans, joggebukse, bade- eller fotballshorts tillates ikke på banen.
Husk alltid å legge tilbake sand-poser i bokser markert for dette etter spill.

Åpningstider:

Administrasjon
Hverdager 08:30-16:00
Proshop
Mandag - torsdag 08:00-20:00
Fredag - søndag 08:00-18:00
Mandag - søndag 09:00-21:00

Velkommen til en ny sesong på Haga Golf!