Haga Golfklubb 20 år

Av: Andreas Thorp  |  Publisert: 19. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubben feiret 20 års jubileum lørdag 17. juni med aktiviteter og turneringer for alle medlemmer. Været var også på vår side og sørget for en fantastisk dag på Haga!

Haga golfklubb feiret sine første 20 år med en flott jubileumsfest lørdag 17. juni. Nærmere 200 medlemmer deltok på Scramble-  og Monsterturneringene, samt fikk testet seg på puttingbanen satt opp av Andreas og Marius Thorp eller "beat the pro" mot Rachel Andersson Raastad. Proene stilte opp med nyttige tips til chipping og bunkerspill og arrangerte en "closest to the pin" konkurranse i simulatoren.

Klubben inviterte til grilling og bløtkake på terrassen. Klubbens styreleder, Kirsten Fuglseth, og Bærums varaordfører, Siw Wikan, hyllet klubbens betydning for nærmiljøet og kommunen i sine taler.

Avslutningsvis ble det avholdt premieutdeling med en lang rekke trekkepremier til deltakerne.

Vi  retter en stor takk til alle som  bidro til å skape en svært hyggelig jubileumsfest, og spesielt alle frivillige som hjalp til med forberedelser og gjennomføring.