Valgkomiteen søker styremedlemmer til styret i Haga Golf AS

Av: Andreas Thorp  |  Publisert: 15. januar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hei alle Aksjonærer i Haga Golf AS!

Håper dere alle har kommet dere vel inn i det nye året!
Det går mot lysere tider og da våkner Valgkomiteen til liv og begynner sitt arbeid. Det er Generalforsamlingen som velger styret til våren, det er Valgkomiteens ansvar å foreslå styret.

Styret har nedlagt et betydelig arbeid i samarbeid med ledelsen, greenkeeperstaben og Haga Golfklubb i 2023 og nye spennende oppgaver står foran oss i 2024. Vi har hatt en meget positiv utvikling de siste årene og ønsker nå å legge forholdene til rette for å fortsette denne utviklingen.

Valgkomiteen ønsker nå å komme i kontakt med aksjonærer som vil engasjere seg i styret i Haga Golf AS. En styreplass medfører naturlig nok ansvar, mye arbeid, men viktigst av alt muligheten til å påvirke selskapets og klubbens retning videre. Jobben belønnes med et honorar, men den kanskje mest verdifulle belønningen er anledningen til å arbeide med noe man er engasjert i sammen med andre som har samme motivasjon. Det er også en utmerket anledning til å få et sosialt og faglig nettverk i din egen golfklubb.

Styrearbeidet innbefatter arbeid med digitale løsninger, ledelse, administrasjon, arbeidsprosesser, juridiske forhold og økonomi alt i et nært og godt samarbeid med ansatte og Haga Golfklubb. Vi ønsker først og fremst å komme i kontakt med deg som har engasjement og kunnskap innen jus eller eiendom.
 Meld din interesse for å kunne komme inn i Haga Golf AS sitt styre ved å kontakte en av Valgkomiteens medlemmer. Send en kort mail, og om mulig si noe om hva du liker å arbeide med, hva som vil engasjere deg, og din(e) erfaringer du allerede har til en av oss:

Svein Rasch, svein.rasch@orange.com
Anne-Birgitte Svae-Kvifte, abaas30@hotmail.com
Terje Gausel, tg@initech.no

Vi håper å høre fra deg før utløpet av Januar.

Engasjer deg, vær med å skape en enda bedre bane, et enda bedre miljø og opplev gleden ved å samarbeide i et forover lent og inspirerende miljø.

Med vennelig hilsen
Valgkomiteen